Інноваційні моделі фінансування аграрного сектору в умовах обмеженого доступу до капіталу
Ключові слова:
Модель фінансування, дежерело капіталу, аграрна політика, державно-приватне партнерствоАнотація
У сучасних умовах обмеженого доступу до традиційних джерел капіталу, аграрний сектор України потребує інноваційних моделей фінансування, що включають розвиток сільськогосподарських кооперативів, краудфандингу, агрострахування, державно-приватного партнерства та венчурного фінансування, спрямованих на залучення інвестицій та забезпечення сталого розвитку сільськогосподарського виробництва в умовах невизначеності.
Посилання
1. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2018). Дослідження поведінки споживачів в сучасних ринкових умовах. Молодий вчений, (1 (1)), 535-540.
2. Semenda, D., & Semenda, O. (2018). Assessment of ecological and economic efficiency of agricultural lands preservation. Environmental Economics, (9, Iss. 1), 47-56.
3. Семенда, О. В., & Семенда, Д. К. (2018). Assessment of ecological and economic efficiency of agricultural lands preservation.
4. Пенькова, О. Г., Корман, І. І., & Семенда, О. В. (2022). Маркетинговий аналіз фармацевтичного ринку України. Інвестиції: практика та досвід, (9-10), 16-23.
5. Корман, І. І., Лементовська, В. А., & Семенда, О. В. (2022). Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів України. Економіка та держава, (4), 62-68.
6. Семенда, Д. К., Семенда, О. В., & Семенда, О. В. (2020). Сучасний стан та шляхи підвищення економічної ефективності виробництва зерна кукурудзи. Агросвіт, (3), 43-49.
7. Sanakuiev, M., Mуkhalchenko, H., Semenda, O., & Vdovichena, O. (2023). Information marketing: the essence, characteristics, and trends of development. Futurity Economics&Law, 3(1), 16–27. https://doi.org/10.57125/FEL.2023.03.25.02 DOI: https://doi.org/10.57125/FEL.2023.03.25.02
8. Семенда, Д. К., Семенда, О. В., & Семенда, О. В. (2021). Маркетингові дослідження кон'юнктури ринку зерна. Агросвіт, (1-2), 56-64.
9. Yevseitseva, O., Liulchak, Z., Semenda, O., Yarvis, M., & Ponomarenko, I. (2022). Digital-marketynh yak suchasnyi instrument prosuvannia tovariv ta posluh u sotsialnykh merezhakh [Digital marketing as a modern tool for promoting goods and services in social networks]. Finansovo-kredytna diialnist: problemy teorii i praktyky–Financial and credit activity: problems of theory and practice, vol. 1 (42).
10. Padalka, A., Gribincea, A., Lesik, I., Semenda, O., & Barabash, O. (2021). Consumer protection when purchasing goods on the Internet.
11. Семенда, О. В. (2021). Consumer protection when purchasing goods on the Internet.
12. Semenda, O., Sokolova, Y., Korovina, O., Bratko, O., & Polishchuk, I. (2024). Using social media analysis to improve E-commerce marketing strategies. International Review of Management and Marketing, 14(4), 61-71.
13. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМ ТВАХ АГРОПРОМИ ЛОВОГО КОМПЛЕК У УКРАЇНИ.
14. Семенда, Д. К., Корман, І. І., & Семенда, О. В. (2022). Оцінка кон'юнктури та споживчих переваг на ринку сиру України. Агросвіт, (3), 77-88.
15. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2023). Інструменти лідогенерації в цифровому маркетингу для формування попиту споживачів.
16. Семенда, О., & Семенда, О. (2018). Державна підтримка у відновленні галузі молочного скотарства. Молодий вчений, (3 (55)), 377-380.
17. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2014). Розвиток органічного виробництва в сільськогосподарських підприємствах. Агросвіт, (7), 42-46.
18. Семенда, О. В. (2014). Оцінка ефективності використання земельних ресурсів у сільськогосподарських підприємствах.
19. Семенда, Д. К., Семенда, Д. К., Корман, І. І., Корман, И. И., Семенда, О. В., & Семенда, О. В. (2021). Вплив мерчандайзингу на поведінку споживачів.
20. Семенда, О. (2023). Вплив цифрового маркетингу на поведінку споживачів. Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ», (June 23, 2023; Oxford, UK), 39-41.
21. Литвиненко, С. Л., Трегубов, О. С., Войцеховський, В. С., Семенда, О. В., Попова, Ю. М., & Кайдакова, Т. В. (2021). Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник. Видавничий дім «Кондор.
22. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2022). Методика проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів у віртуальному середовищі.«. Věda a perspektivy, (1), 8.
23. Семенда, О., & Семенда, О. (2021). Логістика та її роль в підвищенні економічної ефективності реалізації продукції рослинництва. Молодий вчений, (1 (89)), 185-190.
24. Семенда, О. (2021). Зміни в поведінці споживачів під час коронавірусної кризи. Scientific collection «Interconf, 42, 157-162.
25. Semenda, A. K., Semenda, O. V., & Semenda, O. V. (2019). Current state and trends in the market of industrial crops in Ukraine.
26. Семенда, О. (2023). Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z. Marketing and Digital Technologies, (7), 156-164.
27. Корман, І. І., Семенда, О. В., & Гаєнко, В. І. (2021). Формування попиту та стимулювання збуту на вітчизняному ринку рибної продукції. Підприємництво та інновації, (19), 19-26.
28. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2014). Інвестиції та їх роль у забезпеченні сталого землекористування сільськогосподарських підприємств. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва, (86 (2)), 57-65.
29. Корман, І., Семенда, О., & Осадчук, Н. (2021). Маркетингове дослідження каналів розподілу. Економіка та суспільство, (29).
30. Semenda, O., Shevchenko, V., Purhani, S., Kharit, O., & Krasnostanova, N. (2023). Adaptation of Logistics Companies to Functioning under the Restrictions Imposed by Military Operations. WSEAS Transactions on Environment and Development, 19, 558-570.
31. Семенда, О. В. (2013). Трансформація земельних відносин у напрямі роздержавлення та приватизації: основні етапи і шляхи її розвитку. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, (4), 208-214.
32. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2024). Аналіз українського ринку овочів в умовах війни.
33. Семенда, О. В. (2022). Перспективи розвитку підприємницької діяльності у підсистемах логістики. Підприємництво та інновації, (24), 108-112.
34. Баданюк, В., & Семенда, О. (2022). Маркетинг у соціальних мережах з використанням Instagram. Матеріали конференцій МНЛ, (22 квітня 2022 р., м. Тернопіль), 84-86.
35. Семенда О. Маркетингова стратегія підприємства на основі аналізу поведінки споживачів. Scientific goals and purposes in XXI century. 2022. № 18 (95). С. 114-119.
36.Вдовічена, О. Г., Семенда, О. В., & Кохан, М. О. (2021). Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусу.
37. Penkova, O., Lementovska, V., Sokovnina, D., Korman, I., & Semenda, O. (2021). Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of" Goodvalley" as an example.
38. Семенда, О. В., Лементовська, В. А., & Подолинний, Д. С. (2021). Упровадження новітніх інструментів маркетингової комунікації для формування лояльної поведінки споживача.
39. Семенда, О. В., & Cеменда, Д. К. (2021). Перспективи запровадження моделі D2C електронної комерції в Україні.
40. Семенда, О., & Семенда, О. (2020). Оцінка розвитку ринку продукції олійних культур. Молодий вчений, (3 (79)), 258-263.
41. Семенда, Д. К., Коротєєв, М. А., & Семенда, О. В. (2016). Удосконалення організаційно-економічного механізму ефективного використання земельних ресурсів у сільськогосподарських підприємствах. Умань: Видавець «Сочінський ММ».–2016.–242 с.
42. Semenda, O.V. (2014), "Directions of fertility and soil quality protection", Agrosvit, vol. 6, pp. 58— 62.
43. Корман, І., Семенда, О., & Мазур, Ю. (2025). ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ ТА ЛОГІСТИКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Економіка та суспільство, (71).
44. Корман, І. І., Семенда, О. В., & Макушок, О. В. (2024). Маркетингове дослідження українського ринку страхових послуг. Київський економічний науковий журнал, (4), 119-126.
45. Семенда, О. (2024). ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ ОМНІКАНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ. Економіка та суспільство, (60).
46. Семенда, О. В., & Громик, О. М. (2023). СПОЖИВАННЯ М'ЯСА В УКРАЇНІ: РЕАЛІЇ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ.
47. Semenda, O., Zrybnieva, I., & Larina, K. (2023). Sustainable entrepreneurship: analysis of digital marketing trends in the regional and global dimension.
48. Semenda, O. H., Iryna, N., Hatska, T., & Liudmyla Buryk, Z. (2021). Market of Organic Products in The Eu: An Assessment of Consumers Ad Alta. Journal of Interdisciplinary Research, 11, 47-52.
49. Семенда, О. (2019). Оцінка внутрішнього ринку органічної продукції України та поведінка споживачів на ньому. Молодий вчений, (11 (75)), 609-613.
50. Коротєєв, М. А., & Семенда, О. В. (2015). Земельні відносини у сільськогосподарських підприємствах. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва, (87 (2)), 51-60.
51. Семенда, О. В. (2014). Сучасний стан землекористування й економічні наслідки оренди землі в підприємствах Черкаської області. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, (3), 268-274.
52. Семенда, О. В. (2013). Економічна сутність землі як засобу виробництва, її роль в системі ринкового механізму господарювання. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів.–Харків, 241-243.
53. Семенда, О. В. (2013). Економічна сутність інтенсифікації сільськогосподарського виробництва. VII міжнародна науково-практична конференція [Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин],(16-17 травня 2013 р., м. Умань)–С, 83-84.
54. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2025). Аналіз показників соціальних мереж як основа наукових досліджень при створенні маркетингових стратегій. Актуальні питання економічних наук, (7).
55. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2024). МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ. Підприємництво та інновації, (30), 66-71.
56. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2024). Маркетинг вражень: пошук оптимальної стратегії впливу на поведінку споживачів в умовах зміни ціннісних орієнтирів суспільства. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11).
57. Худєєв, А. В., & Семенда, О. В. (2024). Адаптація маркетингу до змін у поведінці споживачів у цифрову епоху. In Концепт науки xxi: стратегії, методи та наукові інструменти: матеріали Міжнар. студ. наук. конф (Vol. 29, pp. 37-39).
58. Семенда, О. (2023). Концепція обслуговування споживачів логістичної галузі: переваги, проблеми та способи вирішення. Економічні горизонти, (1 (23)), 26-34.
59. Корман, І. І., & Семенда, О. В. (2023). Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку зерна в умовах війни.
60. Семенда, Д. К., & Cеменда, О. В. (2022). Роль держави у розвитку підприємництва в Україні.
61. Пенькова, О. Г., Корман, І. І., & Семенда, О. В. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ГІПОТЕЗ В МАРКЕТИНГУ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (8), 42-48.
62. Семенда, О. В. (2021). ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. logos, 1, 38.
63. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2021, January). Проблеми захисту прав споживачів при здійсненні електронної комерції в Україні. In The 5th International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations”(January 27-29, 2021) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2021. 1300 p. (p. 1032).
64. Семенда, О. В. (2016). Вдосконалення економічного механізму використання земельних ресурсів у сільськогосподарських підприємствах. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва, (89 (2)), 242-253.
65. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2014). Рівень інтенсифікації виробництва молока та оцінка його ефективності в аграрних формуваннях Черкащини.
66. Семенда, О. В. (2013). Сучасний рівень економічної ефективності використання сільськогосподарських земель Черкащини. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, (11), 272-277.
67. Семенда, О. В., Корман, І. І., & Mакушок, О. В. (2025). Синергія маркетингового та логістичного управління у розвитку бренду та каналів розподілу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (18).
68. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2025). РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЛОГІСТИКИ В РОЗВИТКУ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.
69. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2024). Адаптація транспортно-логістичної галузі України в умовах війни: виклики та перспективи.
70. Семенда, О. В. (2024). Вплив цифрових технологій на трансформацію операційних процесів та взаємодію зі споживачами в роздрібній торгівлі.
71. Семенда, О. В. (2024). Когнітивні принципи впливу на поведінку споживачів в електронній комерції.
72. Дерлеменко, М. О. (2024). Досягнення конкурентних переваг у логістиці шляхом застосування інноваційних технологічних рішень.
73. Семенда, О. В. (2024). Інтегрована стратегія лояльності та ціноутворення як засіб формування споживчої цінності.
74. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2024). Підприємництво у воєнний час: виклики та можливості адаптації.
75. Семенда, О. В. (2024). Цифровий маркетинг: можливості та виклики для розвитку підприємництва.
76. Семенда, О. В. (2024). Роль маркетингу в бізнесі в умовах інноваційної цифрової економіки.
77. Семенда, О. В. (2024). ВПЛИВ СТРАТЕГІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРИБУТОК ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.
78. Семенда, О. В. (2023). ОПИСОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ В МАРКЕТИНГУ ЯК ОСНОВА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ DESCRIPTIVE RESEARCH IN MARKETING AS A BASIS FOR SCIENTIFIC RESEARCH. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (8).
79. Семенда, О., & Корман, І. (2023). Роль digital-маркетингу для розвитку підприємництва.
80. Семенда, О. В., & Поліщук, А. Д. (2023). Вибір логістичного посередника в ланцюгах поставок.
81. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2023). Роль маркетингу в підприємницькій діяльності.
82. Семенда, О. В. (2023). ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Редакційна колегія, 168.
83. Семенда, О. В. (2023). Цифрова трансформація елементів класичного комплексу маркетингу. ББК 65.42 С76, 40.
84. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2023). МОЖЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ.
85. Корман, І. І., Семенда, О. В., & Мазур, Ю. П. (2023). Лідогенерація як складова СRМ. Редакційна колегія, 64.
86. Семенда, О. В., & Корман, І. І. (2023). PECULIARITIES OF MARKETING APPLICATIONS IN UKRAINIAN AGRICULTURE.
87. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2023). Маркетинг інновацій на ринку молочної продукції: основні споживчі тенденції.
88. Семенда, О. (2022). Аналіз внутрішнього середовища рітейлу України під час воєнного стану. Collection of scientific papers «SCIENTIA», (May 6, 2022; Vilnius, Lithuania), 26-28.
89. Семенда, О. В. (2022). Маркетингові стратегії задоволення потреб споживачів в логістиці. ББК 65.42 С76, 149.
90. Семенда, О. В. (2022). Влияние экомаркирования товаров на поведение потребителей.
91. Семенда, О. В. (2022). ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В DIGITAL-СЕРЕДОВИЩІ. Редакційна колегія, 67.
92. Пенькова, О. Г., & Cеменда, О. В. (2022). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ.
93. Семенда, О. В., & Подолинний, Д. С. (2021). Вплив поведінки споживачів на маркетингову діяльність продовольчих ринків.
94. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2021). Інтернет-торгівля як елемент сучасної електронної комерції в Україні. EDITORIAL BOARD, 441.
95. Семенда, Д. К., Cеменда, О. В., Бленда, Н. О., Соковніна, Д. М., & Корман, І. І. (2021). Organic Products Market in Ukraine: State And Prospects of Development.
96. Семенда, О. В. (2021). Розрахунок вартості залучення клієнтів через соціальні мережі. ББК 65.42 С76, 250.
97. Semenda, D. K., Semenda, O. V., & Semenda, O. V. (2017). THE INFLUENCE OF TAX INNOVATIONS ON AGRARIAN SECTOR DEVELOPMENT IN UKRAINE. Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, (189), 80.
98. Семенда, Д. К., & Семенда, О. В. (2016). Еколого-економічні напрями підвищення родючості та охорони якості ґрунтів в сільськогосподарських підприємствах. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва, (88 (2)), 99-108.
99. Тернавська, І. Б., & Семенда, О. В. (2015). Понятійно-категоріальний апарат інтенсифікації сільськогосподарського виробництва. Ефективна економіка, (5).
100. Семенда, О. В. ДК Семенда, к. е. н., професор, професор кафедри підприємництва торгівлі та біржової діяльності, Уманський національний університет садівництва ORCID ID: 0000-0003-2714-0436.