конкретизація стратегії  рекламної е-компанії: рекламна ідея та творча стратегія

Автор(и)

  • К. В. Трухачова Автор

Ключові слова:

стратегія рекламної е-компанії, рекламна ідея, творча стратегія, планування реклами, цифрові комунікації

Анотація

Дослідження присвячене питанням конкретизації стратегії рекламної електронної компанії через виділення основних моментів планування креативної стратегії, формування та просування рекламної ідеї у соціальних медіа і мережі Інтернет.

Посилання

1. Гармаш І. Маркетинг у метавсесвіті: можливості, перспективи, ризики. Портал «Ringostat». URL: https://blog.ringostat.com/uk/marketynh-u-metavsesviti-mozhlyvosti-perspektyvy-ryzyky/ (дата звернення 15.12.2023).

2. Кобаль Й. Чому важливо мати ідею та вміти пояснити її в рекламі? Портал «CASES». URL: https://cases.media/en/article/chomu-vazhlivo-mati-ideyu-ta-vmiti-poyasniti-yiyi-v-reklami?srsltid=AfmBOopV4HTwQntLTRYrMOBYoAhfBQcPIMi8ad0MPKVBywiWDClbM4my (дата звернення 03.03.2021).

3. Кращі рекламні стратегії для e-commerce: 9 універсальних ідей. Портал «Genius.Space». URL: https://genius.space/lab/krashhi-reklamni-strategiyi-dlya-e-commerce-9-universalnih-idej/ (дата звернення 10.09.2024).

4. Рекламна ідея та стратегія, як основи рекламної кампанії. Портал «StudFiles». URL: https://studfile.net/preview/8936723/page:2/.

5. Роман І., Синявський А. Рекламна стратегія в Інтернеті. Портал «elitweb». URL: https://elit-web.ua/ua/blog/reklamnaya-strategiya-v-internete (дата звернення 23.12. 2022).

6. Теорія і методика рекламної та PR-творчості : навч.-метод. посіб. для здобувачів вищої освіти денної і заочної форм навчання у галузі знань 06 «Журналістика», спец. 061 «Журналістика», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» / упоряд. Ю. А. Грушевська; Нац. ун-т «Одес. юрид. академія». – Одеса : Фенікс, 2023. – 53 с.

7. Hranovska Viktoriia, Trukhachova Kateryna, Givi Bedianashvili. Food Security as a Global Trend: From Challenge to Business. Balancing Water-Energy-Food Security in the Era of Environmental Change: collective monograph / general edition byLyudmyla Kuzmych. etc. Hershey, Pennsylvania: IGI Global Scientific Publishing , 2025. Pp. 1-2. DOI: 10.4018/979-8-3693-5693-7.ch001.

Опубліковано

2025-05-25