Втома та відновлення в системі підготовки спортсменів з настільного тенісу

Автор(и)

  • С. В. Йєрко Автор

Ключові слова:

Втома та відновлення, результативність спортсменів, спортсмен, теніс

Анотація

В роботі дозліджується втома та відновлення в системі підготовки спортсменів з настільного тенісу.

Посилання

1. Максимчук, Б. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, (3), 30-35.

2. Ovcharuk, V., Maksymchuk, B., Ovcharuk, V., Khomenko, O., Khomenko, S., Yevtushenko, Y., ... & Maksymchuk, I. (2021). Forming competency in health promotion in technical specialists using physical education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 01-19.

3. Nikolaienko, V., & Maksymchuk, B. (2021). Cycles of training sessions and competitions of youth football players.

4. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., Predyk, A. A., Vysochan, L. M., Pletenytska, L. S., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Structural variety of pedagogical abilities at primary school teacher. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 40-47.

5. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., Koziy, O. M., Demchishina, O. V., Sahach, O. M., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Dynamics of development of pedagogical skills and interaction of factors of its formation. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 34-39.

6. Nenko, Y., Medynskyi, S., Maksymchuk, B., Lymarenko, L., Rudenko, L., Kharchenko, S., ... & Maksymchuk, I. (2022). Communication training of future sports coaches in the context of neurophysiological patterns. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(1), 42-60.

7. Sarancha, I., Maksymchuk, B., Kharchenko, S., Linnik, Y., Dovbnia, S., Pavelkiv, V., ... & Zhytomyrskyi, L. (2022). The influence of parents' mutual support on the socialization of children with special needs in rehabilitation centres: Neuropsychological aspects. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(4), 362-382.

8. Maksymchuk, I. A., Sahach, O. M., Demchenko, I. I., Furduy, S. B., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., ... & Kuzko, E. O. (2020). Self-education in the context of the formation of pedagogical skills of the future teacher. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 88-95.

9. Максимчук, І. А., Малихін, А. О., Демченко, І. І., Височан, Л. М., Філоненко, Л. В., Білозерська, Г. О., ... & Максимчук, Б. А. (2019). The Structure of Pedagogical Skills in the Context of Introverted Characteristics of the Specialist. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (12 (120)), 82-88.

10. Maksymchuk, I. A., Malikhin, A. O., Demchenko, I. I., Vysochan, L. M., Filonenko, L. V., Bilozerska, H. O., ... & Maksymchuk, B. A. (2019). Structure of pedagogical skills in the context of introverted characteristics of the specialist. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 82-89.

11. Maksymchuk, B. (2016). Forming future specialists’ valeological competency: theoretical analysis of domestic and foreign scholars’ views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 47-54.

12. Rabiychuk, S. O., Rebryna, A. A., Maksymchuk, B. A., & Maksymchuk, I. A. (2019). The system of value orientations of professional activity of the volunteer. Scientific notes of Mykhailo Kotsyubynskyi Vinnitsa State Pedagogical University, Series: pedagogy and psychology, 57(208), 137-144.

13. Maksymchuk, B. A. (2007). The characteristics of future primary school teachers’ methodical training to organize mass participation sports events. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 50-53.

14. Maksymchuk, B. A. (2006). The efficiency of a didactic model of training future primary school teachers to organize sports events. Scientific Notes of Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 18, 56-59.

15. Maksymchuk, B. A. (2006). A definition-based analysis of key concepts of mass participation sports events. Problems of Education, 3, 129-132.

16. Maksymchuk, B. A. (2005). The characteristics of organization and problems of mass participation sports events in primary school. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 7, 98-102.

17. Maksymchuk, B. A. (2005). The basic knowledge and skills of primary school teachers to organize mass participation sports events. Psychological and Pedagogical Problems of Rural School: the Collection of Scientific Works of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, 11, 42-46.

18. Maksymchuk, B. A. (2005). Sports specialization as a method of training future primary school teachers to organize mass participation sports events. Scientific Notes of Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 13, 41-43.

19. Maksymchuk, B. A., Ovcharuk, V. V., Karasevich, S. A., Ovcharuk, V. H., Petryshin, P. V., Shkirta, M. I., ... & Maksymchuk, I. A. (2019). Pedagogical skill of physical culture future teachers as a subject of scientific research. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 129-134.

20. Maksymchuk, B. A. (2019). Pedagogical skill at teachers of physical culture as a subject of scientific research. Tavriyskyi bulletin of education. Kherson, 2(66), 12-22.

21. Maksymchuk, B. A. (2006). Planning mass participation sports events by future primary school teachers. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 7, 345-349.

22. Maksymchuk, B. A. (2008). The problems of modernizing the infrastructure of mass physical education for primary school pupils. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 17, 129-132.

23. Maksymchuk, B. A. (2006). Planning mass participation sports events by future primary school teachers. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 7, 345-349.

24. Maksymchuk, B., Sarancha, I., Husak, A., Avramenko, O., Kuzmenko, I., Kuzmenko, V., ... & Maksymchuk, I. (2022). Implementing the course “Human Rights” for children with special needs under the changed socio-educational conditions. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 428-443.

25. Sarancha, I., Kovinko, M., Maksymchuk, B., Tarasenko, H., Kharchenko, S., Demchenko, I., ... & Maksymchuk, I. (2022). Horticultural therapy course as an educational-therapeutic tool of rehabilitation for individuals with MSDs. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 180-200.

26. Maksymchuk, B. (2016). Defining quality of the future coaches-instructors’ professional competence in the process of training. Slobozhanskyi herald of science and sport, 6, 51-55.

27. Maksymchuk, B. A. (2007). Training future primary school teachers from general education institutions to organize mass participation sports events for primary school pupils. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University. Series: Pedagogy, 3, 30-35.

28. Maksymchuk, B. A. (2007). The process of training future primary school teachers to organize mass participation sports events as a pedagogical problem. Pedagogy, Psychology and Medical and Biological Problems of Physical Education and Sport, 6, 95-98.

29. Maksymchuk, B. A., & Chernysh, M. S. (2006). Methodical characteristics of training future primary school teachers to organize mass participation sports events in the process of physical education. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 56-59.

30. Maksymchuk, B. A. (2006). Upon the use of innovative physical education technologies by future primary school teachers. Pedagogy and Psychology of Professional Education, 5, 70-77.

31. Maksymchuk, B. A. (2006). The structure of primary school teachers ‘pedagogical activity in physical education. Journal of Berdiansk State Pedagogical University (Pedagogical Sciences), 1, 129-134.

32. Maksymchuk, B. A. (2006). The essence of future primary school teachers ‘readiness for professional activity in physical education. New Learning Technologies, 45, 52-59.

33. Maksymchuk, B. A. (2006). A didactic model of training future primary school teachers to organize mass participation sports events. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 10, 383-387.

34. Maksymchuk, B. A. (2005). Professionally important personality traits of the organizer of mass participation sports events in primary school. Scientific Journal of Chernivtsi National University. Pedagogy and Psychology, 268, 110-115.

35. Maksymchuk, B. A. (2005). Professional and pedagogical activity of primary school teachers on physical education. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 15-17.

36. Maksymchuk, B. A. (2004). Special manifestation of negative mental states at students. Physical culture, sports and health of the nation, 5, 435-439.

37. Максимчук, І. А., Сагач, О. М., Демченко, І. І., Фурдуй, С. Б., Максимчук, Б. А., Протас, О. Л., ... & Кузько, Е. О. (2020). Self-development in the context of forming the future teacher’s pedagogical skills. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (2 (122)), 88-95.

38. Maksymchuk, B. A., Harkavyi, O. A., Olenchenko, V. V., & Khatsayuk, O. O. (2019). Improvement of military-applied hand-to-hand combat skills of law enforcement cadets of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine based on the use of modern pedagogical technologies. Pedagogy of creative personality formation in higher and general education schools, 2, 98-104.

39. Demchenko, I., Maksymchuk, B., Bilan, V., Maksymchuk, I., & Kalynovska, I. (2021). Training future physical education teachers for professional activities under the conditions of inclusive education. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(3), 191-213.

40. Maksymchuk, B. A., & Maksymchuk, I. A. (2019). Formation of elements of pedagogical skill in future social workers. Tutorial. Vinnitsa, 99.

41. Maksymchuk, B. A. Modern state of development of pedagogical skill of physical culture future teachers.(2019). Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 92-97.

42. Maksymchuk, B., Pohrebniak, D., Roshchin, I., Drachuk, A., Romanenko, V., Ovcharuk, V., ... & Maksymchuk, I. (2022). Effective decision-making for extreme situations in sports coaching. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 510-521.

43. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Nifaka, Y. M., Vysochan, L. M., Zlenko, N. M., Lytvynenko, V. A., ... & Raytarovska, I. V. (2020). The ways to develop the health-saving competence of a future teacher. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 35-40.

44. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.

45. TR, M. B. B., Demchenko, I. I., Zharovska, O. P., Semko, M. I., Filonenko, L. V., Yuzyk, M. A., & Maksymchuk, I. A. (2020). Pedagogical work of a primary school teacher of health-improving direction. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 63-70.

46. Maksymchuk, B., Zhukov, V., Yashchuk, S., Zubal, M., & Kevpanych, V. (2019). Intensification of motivation of future physical education teachers and sports in the field of environmental tourism. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy, 7(91), 390.

47. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Tarasenko, H. S., Branitska, T. R., Verbyn, N. B., Kushnir, L. O., ... & Maksymchuk, I. A. (2019). Conditions of effectiveness of the health-oriented educational process. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 50-56.

48. Maksymchuk, B., Zhukov, V., Yashchuk, S., Zubal, M., & Kevpanych, V. (2019). Activation of motivation of future teachers of physical education and sports in the field of environmental tourism. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Scientific Journal. Sumy, 7(91), 390.

49. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future teachers in the process of physical education. Monografia.–Vinnytsia: Planer.

50. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future teachers in the process of physical education (theoretical and methodological aspect). Vinnytsia: Planer.

51. Maksymchuk, B. (2016). Forming future specialists’ valeological competency: theoretical analysis of domestic and foreign scholars’ views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 47-54.

52. Nikolaienko, V., Prots, R., Romanenko, V., Halaidiuk, M., Osiptsov, A., Dub, I., ... & Maksymchuk, I. (2022). The characteristics of building long-term training systems for footballers in foreign countries. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), 268-283.

53. Maksymchuk, B. A. (2015). Features of Student’s Valeological Self-Development during Physical Training. Relevant Problems of Humanities and Natural Sciences, 3(74), 112-114.

54. Popel, S., Mazin, V., Maksymchuk, B., Saienko, V., Chernyshenko, T., & Maksymchuk, I. (2023). Network Planning at the Faculties of Physical Education and Sport in the Postmodern Era. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(1), 554-570.

55. Maksymchuk, B. A. (2019). The current state of pedagogical skills development of future physical education teachers. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 92-97.

56. Filonenko, L. V., Furduy, S. B., Maksymchuk, B. A., Demchenko, I. I., Vysochan, L. M., Pletenytska, L. S., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Historical aspects of formation of value attitude to man in pupils of boarding schools of sports direction. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 107-112.

57. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future specialists: theoretical analysis of views of domestic and foreign scientists. Comparative professional pedagogy, 4 (V. 6). Khmelnytsky. KhNU, 84-91.

58. Maksymchuk, B. A. (2016). Experimental testing of the content of the conceptual model, diagnostic technologies and the development of valeological competence of future teachers in the process of physical education.

59. Maksymchuk, B. A. (2015). Formation of motivation for valeological-pedagogical activity at students. Kazan, 6, 651-653.

60. Maksymchuk, B. A. (2014). Essence, content and structure of professional pedagogical competence. Zbiór raportów naukowych.«Współczesna nauka. Nowe perspektywy»(30.01. 2014–31.01. 2014 Bydgoszcz).–Warszawa, 2014. Część 3/2. 73–83.

61. Maksymchuk, B. A. (2013). Pedagogical valeology in the system of sciences. Zbiór raportów naukowych.«Badania naukowe naszych czasów»(29.10. 2013–31.10. 2013). Katowice, V. 2. 87–98.

62. Maksymchuk, B. A. (2013). The role of pedagogical valeology in providing pedagogical training for specialists. Young sports science of Ukraine. Lviv, (17), 93-100.

63. Maksymchuk, B. A. (2013). Organizational and pedagogical conditions for the development of professional competence of future teachers in the process of physical education. Zbiór raportów naukowych.«.

64. Максимчук, Б. (2008). Досвід організації фізичного виховання молодших школярів в Україні та країнах близького і далекого зарубіжжя. Молода спортивна наука України, 2, 131-136.

65. Maksymchuk, B. A., Branitska, T. G., Demchenko, I. I., Zharovska, O. P., Semko, M. I., Filonenko, L. V., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Pedagogical work of primary school teacher in the health direction. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 63-70.

66. Maksymchuk, B. A. (2019). Pedagogical skills of physical education teachers as a subject of scientific research. Tauride Bulletin of Education. Kherson, 2(66), 12-22.

67. Maksymchuk, B. A. (2017). Theoretical and methodological foundations for forming valeological competency of future teachers during physical education (Doctoral dissertation, Doctoral thesis. Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University, Vinnytsia).

68. Максимчук, Б. (2013). Роль педагогічної валеології у забезпеченні професійної підготовки фахівців. Молода спортивна наука України, 4, 93-100.

69. Овчарук, В. В., Максимчук, Б. А., Рощін, І. Г., Головченко, О. І., & Кметюк, Д. І. (2024). Ґенеза наукових підходів до фізичного самовдосконалення особистості в історії психолого-педагогічної думки та поза нею. Педагогічна Академія: наукові записки, (8).

70. Omelchuk, M., Maksymchuk, B., Ihnatenko, S., Navolskyi, N., Kitsak, T., Vitkovskyi, O., ... & Maksymchuk, I. (2022). Developing professional competency in first aid in future coaches in Ukraine. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 392-411.

71. Maksymchuk, B., Kakhiani, Y., Kevpanych, V., Zvonar, V., Petrushko, M., & Dzhugan, L. (2021). ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ. WEB сторінка електроного видання: http://enpuir. npu. edu. ua; http://spppc. com. ua www. ffvs. npu. edu. ua/chasopys-npu-seriia-15., 80.

72. Максимчук, Б. А., Кахіані, Ю. В., Кевпанич, В. В., Звонар, В. В., Петрушко, М. І., & Джуган, Л. М. (2021). Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз.

73. Maksymchuk, B. A., Harkavyi, O. A., Olenchenko, V. V., & Khatsaiuk, O. V. (2019). Udoskonalennia viiskovo-prykladnykh navychok rukopashnoho boiu kursantiv-pravookhorontsiv MVS Ukrainy na osnovi vykorystannia suchasnykh pedahohichnykh tekhnolohii [Improving military-applied skills of hand-to-hand combat of cadets-militiamen of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine on the basis of use of modern pedagogical technologies]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnikh shkolakh, 98-104.

74. Шеремет, М. К., Ленів, З. П., Лобода, В. В., & Максимчук, Б. А. (2019). Стан сформованості СМАРТ-інформаційного критерію готовності фахівців до реалізації інклюзії в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, (72,№ 4), 273-285.

75. Максимчук, Б. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, (3), 30-35.

76. Борис, М. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами.

77. Матяш, О., & Михайленко, Л. (2020). Умови ефективності партнерської взаємодії університету та школи для розвитку методичної компетентності вчителів математики. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 189-199.

78. Мељник, Н., Бидjук, Н., Каленски, А., Максимчук, Б., Бахмат, Н., Матвиjенко, О., ... & Максимчук, И. (2019). МОДЕЛИ И ОРГАНИЗАЦИОНЕ ОСОБИНЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ОБУКЕ ВАСПИТАЧА У ПОЈЕДИНИМ ЗЕМЉАМА ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ И У УКРАЈИНИ. Journal of the Institute of Educational Research/Zbornik Instituta za Pedagoška Istrazivanja, 51(1).

79. Максимчук, Б. А., Галайдюк, М. А., & Максимчук, І. А. (2018). Валеологічний саморозвиток та активація мотивації майбутніх фахівців до формування валеологічної компетентності в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів. Особистісно-професійний розвиток майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах трансформації суспільства, 261-273.

80. Maksymchuk, I. R. Y. N. A. (2016). Forming pedagogical mastery of physical education teachers in the context of native and foreign scholars' views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (3)), 79-84.

81. Maksymchuk, B. А. (2011). Communication in the Structure of Valeological and Pedagogical Activity. Scientific Notes of MykhailoKotsiubynskyiVinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 35, 254-258.

82. Maksymchuk, B. A., Ivanov, O. N., & Lysiuk, S. P. (2010). Problems in developing students’ readiness for independent physical education and sport activities. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 10, 29-34.

83. Maksymchuk, B. A. (2010). Forming the System of Ideological Formation of Future Teacher towards a Healthy Lifestyle. Modern Information Technologies and Innovative Methodologies of Learning in Training of Specialists: Methodology, Theory, Experience, Problems, 26, 385-388.

84. Maksymchuk, B. A. (2010). Pedagogical problems of valeological education. Pedagogy and psychology. Vinnytsia, 32, 371-375.

85. Maksymchuk, B. A. (2010). Forming the System of Ideological Formation of Future Teacher towards a Healthy Lifestyle. Modern Information Technologies and Innovative Methodologies of Learning in Training of Specialists: Methodology, Theory, Experience, Problems, 26, 385-388.

86. Максимчук, Б. А. (2010). Формування системи світоглядного ставлення майбутнього вчителя до здорового способу життя. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (26), 385-388.

87. Maksymchuk, B. A., Ivanov, O. N., & Lysiuk, S. P. (2009). Organizing mass participation sports events as a sociopedagogical problem. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 145-155.

88. Maksymchuk, B. A. (2009). A historical aspect of pedagogical support of a healthy lifestyle. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 13(4), 115-119.

89. Maksymchuk, B. A., & Shestopaliuk, O. V. (2009). Professional training of future teacher: physical education, sport, health.

90. Maksymchuk, B. A. (2009). A historical aspect of pedagogical support of a healthy lifestyle. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 13(4), 115-119.

91. Максимчук, Б. А. (2009). Філософські аспекти формування валеологічного світогляду. Фізична культура, спорт та здоров ‘я нації: зб. наук. пр./Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського.–Вінниця, 56-62.

92. Maksymchuk, B. A. (2008). The experience of organizing physical education for primary school pupils in Ukraine and countries of near and far. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 12(2), 131-136.

93. Maksymchuk, B. A. (2008). Forming health-improving knowledge in the history of teacher education. Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 28, 232-237.

94. Maksymchuk, B. A. (2008). Forming health-improving knowledge in the history of teacher education. Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 28, 232-237.

95. Maksymchuk, B. A. (2007). Modelling readiness of future teachers to organize mass participation sports events. Vinnytsia: Vinnytsia State Pedagogical University.

96. Maksymchuk, B. A. (2007). Developing readiness in future primary school teachers to organize mass participation sports events in school. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 15, 332-337.

97. Максимчук, Б. А. (2007). Підготовка до організації спортивно-масової роботи майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова СС–Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 95-98.

98. Овчарук, В. А. С. И. Л. Ь., Максимчук, Б. О. Р. И. С., Золочевський, В. І. Т. А. Л. І. Й., & Романенко, О. (2024). Динаміка цінностей фізичного самовдосконалення здобувачів вищої освіти в освітній інноватиці України.

99. Максимчук, Б., Максимчук, І., Баштовенко, О., Ганчева, К., & Сілаєв, В. (2023). Умови організації якісного дистанційного навчання у закладах вищої освіти (ЗВО). Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (64), С-134.

100. Трофіменко, В. О., Тарасенко, Т. С., Максимчук, Б. А., Браніцька, Т. Р., Демченко, І. І., Хмеляр, І. М., ... & Максимчук, І. А. (2019). Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення.

101. Maksymchuk, B. A. (2017). Pedagogical Valeology in the System of Sciences. Zbiór raportów naukowych.“Badania naukowe naszych czasów, 2, 87-98.

102. Maksymchuk, B. A. (2013). Pedagogical valeology in the system of sciences. Zbiór raportów naukowych.«Badania naukowe naszych czasów»(29.10. 2013–31.10. 2013). Katowice, V. 2. 87–98.

103. Maksymchuk, B. A. (2016). Experimental Verification of the Conceptual Model Content, Diagnostic Technologies and Development of Valeological Competency in Future Teachers during Physical Training. Physical Culture, Sport and Health of the Nation, 1, 109-116.

104. Maksymchuk, B. A. (2015). Forming Students’ Motivation towards Valeological and Pedagogical Activities. Young Scientist, 6, 651-653.

105. Maksymchuk, B. A. (2012). Preparing future teachers for valeological activities as a pedagogical problem. Chernihiv, 98, 152-156.

106. Максимчук, Б. А. (2012). Теоретичні основи валеологічної підготовки студентів у процесі фізичного виховання. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (29), 424-428.

107. МАКСИМЧУК, Б. (2012). Зміст валеологічного світогляду й підходи до аналізу його результативності. Л.: ЛДУФК, 66-72.

108. Maksymchuk, B. A. (2011). A sociocultural aspect of the requirements for graduates as organizers of healthimproving activities in the system of education and the results of sociocultural influence. Young Sports Science of Ukraine: Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 15(4), 73-77.

109. Максимчук, Б. А. Закономірності й рушійні сили процесу формування в майбутнього вчителя системи валеологічних якостей. Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. МП Драгоманова. Серія, 15, 163-167.

110. Максимчук, Б. А. (2009). Фізична культура з методикою викладання: навчальна програма для студентів інституту педагогіки і психології (за вимогами кредитно-модульної системи). Вінниця: ВДПУ.

111. Максимчук, Б. А. Теоретико-методологічні основи формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя в системі вищої педагогічної освіти. In Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи= Profesional Development of Personality: Problens and Perspectives: матеріали V міжнар. наук.-практ. конф (pp. 22-24).

112. Максимчук, Б. А. (2009). Історичний аспект педагогічного забезпечення здорового способу життя.

113. Максимчук, Б. А. (2008). Формування оздоровчих знань в історії педагогічної освіти. Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім.. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця, (28), 232-237.

114. Максимчук, Б. А. Ефективність дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-масових заходів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка і психологія.-ғ, 18, 56-59.

115. Максимчук, Б. А. (2005). Основні знання й уміння учителя початкової школи для організації спортивно-масової роботи.

116. Максимчук, Б. А. Особливості прояву негативних психічних станів у студентів. Фізична культура, спорт та здоров ‘я нації//Зб. наук. пр.–Випуск, 5, 435-439.

117. Овчарук, В. В., Максимчук, Б. А., Баштовенко, О. А., Головченко, О. І., & Адамчук, В. В. (2024). Аксіологічні засади самовдосконалення фізичного розвитку студентської молоді в контексті сучасних освітніх інновацій. Світові тенденції.

118. Maksymchuk, B., Lysyuk, S., Vyshnivska, N., Shaparenko, I., Myronenko, S., Lysogor, L., & Sergeeva, V. (2021). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНОСТІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ. WEB сторінка електроного видання: http://enpuir. npu. edu. ua; http://spppc. com. ua www. ffvs. npu. edu. ua/chasopys-npu-seriia-15., 73.

119. Максимчук, І. А., Малихін, А. О., Демченко, І. І., Височан, Л. М., Філоненко, Л. В., Білозерська, Г. О., ... & Максимчук, Б. А. (2019). Структура педагогічної майстерності у контексті інтровертних характеристик фахівця.

120. Максимчук, Б. А. (2019). Аналіз нормативно-правової бази підготовки майбутніх учителів фізичної культури в контексті розвитку їхньої педагогічної майстерності. Педагогічний альманах, (41), 106-112.

121. Максимчук, Б. О. Р. И. С. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців: теоретичний аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних учених. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 84-91.

122. Максимчук, Б. (2016). Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць./гол. ред. ВМ Костюкевич, (1), 109-116.

123. Максимчук, Б. А. (2015). Особенности валеологического саморазвития студента в процессе физического воспитания. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук, (3-2), 112-115.

124. Максимчук, Б. А. (2015). Формирование у студентов мотивации к валеолого-педагогической деятельности. Молодой ученый, (6), 651-655.

125. Ковальчук, В. А., Тимошенко, О. В., & Максимчук, Б. А. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ.

126. Максимчук, Б. А. (2014). Сутність, зміст і структура професійної педагогічної компетентності. In Современная наука. Новые перспективы (pp. 73-83).

127. Максимчук, Б. А. (2013). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ВАЛЕОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. In Научные работы, практика, разработки, инновации 2013 года (pp. 116-121).

128. Максимчук, Б. А. (2012). Валеологічна діяльність у сучасному суспільстві. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (36), 116-119.

129. Максимчук, Б. А. (2011). Спілкування в структурі валеолого-педагогічної діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (35), 254-258.

130. Максимчук, Б. (2011). Навчально-пізнавальна активність студентів у контексті валеологічних завдань педагогічної освіти. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (28), 370-376.

131. Максимчук, Б. А. (2009). ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ МАЙБУТ-НІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. PEDAGOGICS, PSYCHOLOGY, MEDICAL-BIOLOGICAL PROBLEMS OF PHYSICAL TRAINING AND SPORTS, 99.

132. Максимчук, Б. (2008). Проблеми модернізації інфраструктури масового фізичного виховання молодших школярів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (17), 129-132.

133. Максимчук, Б. (2007). Методичні особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спортивно-масової роботи.

134. Максимчук, Б. (2006). Дидактична модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-масової роботи. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (10), 383-387.

135. Максимчук, Б. А. (2005). Особливості організації та проблеми спортивно-масової роботи в школі 1-го ступеня. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми//Зб. наук. пр.–Вип, 7, 98-102.

136. Максимчук, Б. А., Максимчук, І. А., Браславський, І. О., & Браславська, Н. В. (2025). РОЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Природнича освіта та наука, (1), 64-71.

137. ОВЧАРУК, В., МАКСИМЧУК, Б., Рубан, А., Георгієв, Ю., & Кондратюк, В. (2024). СВІТОВИЙ НАУКОВИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДСЬКИЙ ФОКУС ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ФЕНОМЕНУ Й МІЖНАУКОВОГО ПОНЯТТЯ. Освітні обрії, 59(2), 62-66.

138. Максимчук, Б. А. (2019). Сучасний стан розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.

139. Maksymchuk, B. (2016). the entering results of formation of valeological competence of future teachers in the course of physical education. Slobozhanskyi herald of science and sport, (6 (56)), 51-55.

140. Maksymchuk, I. (2016). Forming Physical Education Teachers' Pedagogical Mastery in the Context of Native and Foreign Scholars' Views. Comparative Professional Pedagogy, 6(3), 79-84.

141. Maksymchuk, B. (2016). the entering results of formation of valeological competence of future teachers in the course of physical education. Slobozhanskyi herald of science and sport, (6 (56)), 51-55.

142. Максимчук, Б. (2016). Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць./гол. ред. ВМ Костюкевич, (1), 109-116.

143. Максимчук, Б. (2016). Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6), 58-63.

144. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.

145. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.

146. Maksymchuk, B. A. (2013). The role of pedagogical valeology in providing pedagogical training for specialists. Young sports science of Ukraine. Lviv, (17), 93-100.

147. Максимчук, Б. А. (2011). Спілкування в структурі валеолого-педагогічної діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (35), 254-258.

148. Максимчук, Б. А. (2013). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ВАЛЕОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. In Научные работы, практика, разработки, инновации 2013 года (pp. 116-121).

149. Максимчук, Б. А. (2012). Рівні підготовленості майбутніх учителів у процесі формування валеологічної компетентності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (32), 363-366.

150. Максимчук, Б. (2012). КОМПОНЕНТИ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (31), 410-414.

151. МАКСИМЧУК, Б. (2011). СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ВИМОГ ДО ВИПУСКНИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ ЯК ДО ОРГАНІЗАТОРА ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ.

152. Максимчук, Б. А., Овчарук, В. В., Галайдюк, М. А., Литвиненко, В. А., Башавець, Н. А., Кахіані, Ю. В., ... & Овчарук, В. Г. (2020). Модернізація інфраструктури національної системи фізичного виховання.

153. Maksymchuk, B., Gurevych, R., Matviichuk, T., Surovov, O., Stepanchenko, N., Opushko, N., ... & Maksymchuk, I. (2020). Training future teachers to organize school sport. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 310-327.

154. Максимчук, Б. А., Кахіані, Ю. В., Кевпанич, В. В., Звонар, В. В., Петрушко, М. І., & Джуган, Л. М. (2021). Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз.

Опубліковано

2025-05-08